Pagina's

woensdag 24 april 2013

Koninginnedag, gehaakte kussen, queensday - crochet pillow


Nog een paar dagen en dan is het zover, de kroonwisseling. 
Ik heb er zin in, vooral in de vele vrijmarkten hier in de buurt. 
Laten we hopen op mooi weer. Zou toch geweldig zijn. 

Ik heb een hoesje gehaakt om een leeg soepblik, met een kroontje. 
Deze heeft een broche, ik zal hem dragen met koninginnedag. 



Voor mijn meiden heb ik een kroontje gehaakt. 

 En voor mezelf weer een nieuw kussentje. 




De andere kant van het kussen. 




Liefs 

Ilona 

12 opmerkingen:

  1. Gezellig kussentje! Ik moet eigenlijk ook eens iets oranjes gaan maken. Een kroontje voor mijn hondjes?? :-0

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk! Dat kroontje ken ik, hier ook voor de heren gemaakt! Mooi kussen echt erg leuk gedaan!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke dingen gemaakt meis!!!!
    En je kussen .... superrrrrrrr!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat leuk zeg!! jij gaat het groots vieren zie ik wel!
    fijne dagen
    Yolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi hoor, je kussen (leuk steekje!)

    Groetjes,

    Miriam ('t Bezige Bijtje)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk dat vaasje en het kroontje, Mooi kussen ook!
    groetjes Silvia

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Aww...wat een schattig kroontje ^-^

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Jee, wat ben jij toch creatief. Je haaksels zien er geweldig uit. Wat zullen de meiden blij zijn met hun oranje kroontje!

    Fijn weekend!

    Madelief

    BeantwoordenVerwijderen

Super leuk als je een bericht achterlaat!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails