Pagina's

dinsdag 12 maart 2013

Diversen gehaakt

Ik had eerder al een lampenkaphoesje gehaakt met deze bollentjessteek. 
Nu een lief kleedje voor in de dienblad. 


Ook voorjaarsbloementjes, de narcissen zijn super geworden, patroon komt van Attic24 

Paardje van de rommelmarkt. 

Nog meer narcissen. 

Een mijn eerste pannenlap gehaakt. Het patroon komt van hier color'n cream
Maar nu wil ik hem eigenlijk niet gebruiken als pannenlap, zonde toch?!



Nu maar hopen op heerlijk voorjaarsweer. Deze kou vind ik niets. 

Liefs 

Ilona 

26 opmerkingen:

  1. Wat zijn je narcissen MOOI :) en je kleedje is ook al zo mooi :) Zonde om je pannenlap te gebruiken of je haakt er nog meer ;) groetjes Janny
    Creatiefmetmij.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een onwijs leuke narcissen!
    en wat voor stokjes heb je als stengels gebruikt? als ik vragen mag :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Gewoon sateprikkers, omwikkelen met wol, met een lijmpistool heb ik ze vastgelijmd.

      Verwijderen
  3. Wat een vrolijk geheel mooie kleuren bij elkaar.
    gr lisette

    BeantwoordenVerwijderen
  4. oh super die narcissen, weer iets voor de to hook list ^^
    groetjes
    Miss Mustache

    BeantwoordenVerwijderen
  5. heerlijk de kleurtjes knallen van het scherm.heb ook zin om de boel uit winterstand te halen....wie weet....X

    BeantwoordenVerwijderen
  6. leuk patroontje leuke kleuren !!

    liefs, Ellen
    http://ietsiepietsiekitschie.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wauw noou jij hebt niet stilgezeten wat een prachtige bloemen zijn het geworden had ze ook gezien helaas nog niet aan toegekomnen maar zeker de moeite waard om te maken, hoe heb je de steeltjes gemaakt ziet er prachtig uit!!??

    groetjes mingle-mangle

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat leuk die narcissen!:D ik word er helemaal vrolijk van!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een mooie haaksels! Vooral je dienbladkleedje <3

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtige dingen allemaal zeg!

    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat haak jij toch altijd prachtige, vrolijke dingen!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. How lovely ! I specially the tray cover, it is just gorgeous .
    xEva

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat vrolijk! Daar word je toch blij van!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Heerlijke kleuren en mooie creaties!!! Genieten hoor!

    Fijne dag! Dinaz ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat ziet dat er ontzettend gezellig uit! Als je daar niet vrolijk van wordt...!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat gezellig en vrolijke boel bij jou thuis, Prachtig allemaal. Fijne dag groetjes Esther.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. OOO hier wordt ik vrolijk van :)

    Leuk hoor

    Groetjes Ursula

    BeantwoordenVerwijderen
  18. De vrolijkheid spat er van af, leuk hoor! Ikzelf heb ook die pannenlappen gehaakt, zijn leuk he? Deze kleurencombinatie vind ik ook heel leuk. Dat kleedje in het dienblad staat trouwens ook heel vrolijk! Ikzelf ben ook hard bezig om het binnen maar voorjaar te doen lijken, buiten is het gewoon nog helemaal niet he?!

    Groetjes van Ellebel

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hoi Ilona,

    We hadden een tijdje geleden mailcontact over de spullen die ik maak. Mijn blog is sinds kort ook in de lucht. Nu nog even zorgen dat ik het met regelmaat update. Is nog even wennen. Het regent nu opdrachten (via Marktplaats) voor kleden poefen. Ik heb het er gewoon druk mee. Loopt het een beetje met jouw Etsy-shop?

    Groetjes uit Alkmaar,

    Tamara

    BeantwoordenVerwijderen
  20. hello,, i'm just visit,, have a nice day :D

    BeantwoordenVerwijderen
  21. oh! Je kleedje in je dienblad!!! Wat issie mooooiiiiii!! mag ik vragen waar je het patroon vandaan hebt???

    BeantwoordenVerwijderen

Super leuk als je een bericht achterlaat!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails