Pagina's

woensdag 13 februari 2013

Konijn patroon, pattern bunny

Ik heb het patroon uitgeschreven dit lieve konijntje met rokje. 
Een patroon wie een beetje kan haken het makkelijk kan volgen. 
Interesse? 



Zaterdag ga ik naar de Handwerkbeurs in Zwolle, ik ben vorig jaar ook geweest en ik vond het echt super leuk. Veel leuke standjes en ideetjes. Ik heb er echt zin in. 
Even ontspannen genieten met al die handwerkvrouwen... want veel mannen heb ik vorig jaar niet gezien. volgens mij hebben ze op zondag een dag dat ze zelfs gratis naar binnen mogen. 
Die van mij gaat nog niet als ze geld toegeven...;)

Liefs 

Ilona 

5 opmerkingen:

  1. hi! so sweet...wish you a nice day at the market...bye nico

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ah die ga ik proberen, leuk! En veel plezier op de beurs!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Geweldig bedankt voor het delen van dit leuke konijn patroon!
    Natuurlijk meteen gepind om te gaan maken.

    Heel veel plezier in Zwolle zaterdag!
    Doe ze daar heel veel groeten, volgend jaar ben ik ook van de partij.
    (Wil dit jaar ook gaan, maar heb verplichtingen elders)

    Groeten van Karien.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een schattig konijntje.
    Heel veel plezier bij de Handwerkbeurs in Zwolle helaas te ver voor mij om daar een kijkje te nemen.
    Groetjes Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen

Super leuk als je een bericht achterlaat!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails