Pagina's

zondag 21 oktober 2012

Pippi Langkous gehaakte pop

Ik heb de smaak te pakken. 
Ik vind het nog leuker om echt iets te maken met haken. Tuurlijk maak je met kussenhoesjes haken of dekentjes haken ook iets. Maar dit heeft toch iets anders. 


In mijn nieuwe waterkan van Oilily, gisteren 
'gekocht' van DE-punten. Samen met een schaal. 
Mijn inmiddels overleden oma heeft in haar leven veel punten gespaard en er 
blijkbaar niet veel van gekocht. Mijn moeder had deze punten nog liggen en wist 
eigenlijk ook niet wat ze ermee wilde. Nou ik wel! Ik ben echt een Oilily servies fan. 
Maar met het sparen van DE-punten gaat het niet echt snel. Nu kon ik dus zomaar deze mooie kan ophalen samen met een prachtige schaal, die laat ik snel zien. 
En mijn Pippi Langkous vind het ook wel leuk in de kan. 


 Op het zweedse paard vind ze eigenlijk nog leuker... 

Fijne zondag !

Liefs 

Ilona 

15 opmerkingen:

  1. Super leuk je pippi!!!
    Fijne dag nog groetjes Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooi dametje. En zo netjes gehaakt. Pippi is ook hier nog steeds heel populair.

    Groetjes Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Aaaaaaah, wat een leuke Pipi heb je gemaakt! Echt een snoepje is het. De Oilily kan is mooi, ik heb ook nog mega veel punten (ook van mijn opa :-)) het wordt tijd om eens een keer naar de DE winkel te gaan geloof ik. Pipi bij het paardje staat ook mooi, daar hoort ze eigenlijk echt bij hoewel met twee meisjes in huis blijft Pipi vast niet lang daar staan maar wordt er straks lekker mee geknuffeld en gespeeld! Fijne avond nog. Groetjes, Linda.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het blijft leuk dat servies van Oilily, ik heb ook nog een hele berg punten liggen, moet toch eens bij DE gaan kijken wat ik er mee kan krijgen.
    Helaas heb ik geen kleine meiden meer, ik vind je pipi zoooo leuk!
    Groetjes, Sas

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk, Pippi Langkous....
    Jeugdsentiment, pippi langkouspark in Zweden, rode vlechten ( hoe doet ze dat?) en natuurlijk die felle kousen....
    Groetjes Ymie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooie pippie! Mijn dochter is helemaal fan van haar geweest maar nu voelt ze zich daar, helaas, te oud (10!) voor. Dat servies is helemaal super. Lekker vrolijk. Fijn dat je zoveel punten kon krijgen want daar heb je wel wat van nodig wil je iets kunnen kopen bij DE.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. She is fabulous - my girls love Pippi Longstocking.

    Nina x

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat is ze leuk! Je waterkan is ook erg mooi. De popjes in het berichtje hieronder zijn ook eg mooi gemaakt. Mag ik misschien ook vragen welk patroon je hiervoor gebruikt hebt?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ik heb geen patroon gebruikt. Ik heb het zelf bedacht.

      Verwijderen
  9. Wat heb je Pippi prachtig gemaakt. Pippi is mijn idool. Vroeger al en dat is altijd zo gebleven. Zelfs de kinderen vertellen al als we op visite zijn: "En mijn mama is Pippi-fan, we hebben zelfs fotolijstjes met Pippi in huis". Wie weet gaan we ooit nog een keer naar Zweden. Dromen moet je houden. Je hebt haar prachtig gemaakt. Ze past helemaal bij al die bonte vrolijke kleurtjes. De "echte" Pippi, zou super trots erop zijn.

    BeantwoordenVerwijderen

Super leuk als je een bericht achterlaat!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails