Pagina's

dinsdag 13 september 2011

Kringloop en een bloemetje

Vanmorgen even snel een bezoekje gebracht aan de kringloop.
Ik zag deze bloemerige bloempot van Royal Spinx Maastricht Regout. Hij is toch
te leuk om te laten staan?


Toch weer een beetje een herfstsfeertje gemaakt, aangezien ik gek ben
op paddestoelen, word ik er blij van.


En deze oudewetse kleiknikkers!
Ze staan super leuk in deze oude glazen pot.



En ik heb mezelf nog een klein beetje verwend met een
vrolijk bloemetje.
Om toch nog een klein beetje zomer in huis te houden.




Lieve groetjes Ilona








4 opmerkingen:

  1. Hoi Ilona

    De knikkers zijn superleuk, wat een nostalgie en ja...paddenstoelen, ik vind ze ook zo mooi die rode met witte stipjes, geweldig!

    De blauwe kan vind ik ook een plaatje!

    Veel groetjes, Veronique

    oja en prachtige gerbera's, goed om jezelf te verwennen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super die bloempot. Heerlijk om jezelf zo te verwennen met een bosje vrolijke bloemen.
    groetjes, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie plaatjes. Leuke aankopen. Maar die paddestoeltjes zijn wel erg snoeperig, wat een leukerds.

    Groetjes,
    Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuk krinloop spulletjes en die kleiknikkers Super, ik hou ook erg van paddenstoeltjes, groetjes Esther.

    BeantwoordenVerwijderen

Super leuk als je een bericht achterlaat!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails